L’alimentació

A l’Escola Bressol el Molí no oferim el servei de menjador convencional però si disposem d’un servei on cada família podeu portar el dinar ja elaborat de casa vostra.

el menjar que porteu de casa es conservarà refrigerat a la nevera del centre, i posteriorment s’escalfarà abans d’oferir-li als nens i nenes.

Per garantir el manteniment dels aliments, l’escola bressol disposa dels mitjans de refrigeració (nevera) i escalfament (forn de convecció) adequats, d’ús exclusiu per al servei. Aquests mitjans resten subjectes a les inspeccions que periòdicament duu a terme l’Agència de Salut Pública de Catalunya. Així mateix, el centre s’encarrega del seu manteniment i neteja periòdiques.

En relació al model i tipus d’alimentació optem per una línia d’alimentació sana i natural i proposem la potenciació d’aliments ecològics, de temporada i de proximitat. Us oferim suport i assessorament en aquesta línia d’alimentació sana i natural mitjançant la col·laboració de professionals nutricionistes. Gabor Smith, nutricionista de doblevia ha elaborat una proposta de menú equilibrat i saludable.

També aquest l’entenem com un element que promou la implicació i participació de les famílies en el projecte alhora que ofereix una alternativa per poder personalitzar el menjar dels vostres fills i filles, facilitant una alimentació de qualitat i respectuosa amb cada infant i cada família.