L’equip educatiu

Ana Casado nascuda a Barcelona l’any 1979,  és diplomada Mestre d’Educació Infantil per la UAB amb l’itinerari expressió Plàstica, Corporal i Musical. Ha cursat el Postgrau de Desenvolupament Psicomotor en infants  de 0 a 8 anys també a la UAB.

Destaquem com a formació complementaria “educació i processos de vida” amb Mauricio i Rebeca Wild; “massatge com a eina de comunicació corporal” i “dansa creativa i terapèutica” a l’Escola d’Expressió i Psicomotricitat Carme Aymnerich; “acompanyament a lactància materna” organitzat per la Federació Catalana als Grups de Suport a la Lactància Materna; “Educació i vida quotidiana. L’experiència de l’Institut Pikler Lóczy” curs dirigit per Teresa Godall a la UB… entre d’altres.

Molt interessada per la documentació pedagògica a traves de la fotografia, s’ha format en aquest ambit amb professionals com Alfredo Hoyuelos i Meritxell Bonàs

Ha treballat durant uns anys al CEIP El Martinet inicialment com a acompanyat de migdies a l’escola i també com a mestra. El CEIP Martinet és un referent molt important en la seva trajectòria personal i professional

L’Ana és directora i mestra de referència de l’Escola Bressol des de l’any 2012.

Loli Fuentes, nascuda a Barcelona l’any 1985,  és Tècnica Superior en Educació Infantil i forma part de l’equip educatiu des de la inauguració de l’Escola Bressol El Molí durant el curs 2011-12.

Té formació complementaria en “expressió plàstica”, “conte contes”, “psicomotricitat infantil”, “massatge infantil” i diferents formacions d’Educació Viva.

La Loli és educadora de referència a l’Escola Bressol.

Albert Andreu nascut a Terrassa l’any 1989, és Mestre d’Educació Infantil per l’UGR, va realitzar les seves primeres pràctiques del Grau a l’Escola Bressol el Molí, on es va enamorar del Projecte Educatiu i de la seva essència. Des d’aquell moment va mantenir una relació propera amb l’equip.

La seva trajectòria professional ha estat sempre vinculada amb la infància. Els derrers anys, abans d’arribar al Molí, va estar treballant al Projecte Educatiu Nuna amb la Sonia López.
La Sonia López és una de les fundadores de l’Escola Bressol el Molí.

Actualment i com a treballador de Doble via combina els matins a l’EBM El Molí i la dinamització al Casal Infantil de les Planes a les tardes.

L’Albert és educador de referència a l’Escola Bressol.

Sonia González nascuda a Barcelona l’any 1992 és graduada en mestre d’educació infantil per la UNIR.

Ha treballat en diferents escoles bressol municipals del Vallès occidental.

Té la formació de directora i monitora de lleure i està vinculada des de fa més de deu anys al lleure i l’acció social, primer com a voluntària i després treballant en associacions amb infants de 3 a 12 anys en situacions de vulnerabilitat.

Actualment, compagina l’escola bressol el Molí amb la dinamització del casal infantil de les Planes amb infants de 6 a 12 anys.

La Sonia és educadore de referència de l’Escola Bressol.

Juanpy nascut a l’Argentina al 1980. Va cursar el batxillerat artístic amb formació completaria de circ. i teatre. Va arribar a Barcelona al 2009 aquí va estudiar teatre, ioga i diferents disciplines de teràpies de creixement personal. En espai lúdic va fer la formació de gestalt infantil. Ha fet el curs d’introducció a la pedagogia sistèmica i entre altres el de acompanyament a la sexualitat infantil.

El Juanpy està vinculat al Molí, primer com a voluntari i ara ja fa uns anys que ens acompanya durant els migdies a l’escola.