L’equip educatiu

Ana Casado nascuda a Barcelona l’any 1979,  és diplomada Mestre d’Educació Infantil per la UAB amb l’itinerari expressió Plàstica, Corporal i Musical. Ha cursat el Postgrau de Desenvolupament Psicomotor en infants  de 0 a 8 anys també a la UAB.

Destaquem com a formació complementaria “educació i processos de vida” amb Mauricio i Rebeca Wild; “massatge com a eina de comunicació corporal” i “dansa creativa i terapèutica” a l’Escola d’Expressió i Psicomotricitat Carme Aymnerich; “acompanyament a lactància materna” organitzat per la Federació Catalana als Grups de Suport a la Lactància Materna; “Educació i vida quotidiana. L’experiència de l’Institut Pikler Lóczy” curs dirigit per Teresa Gogall a la UB… entre d’altres.

Molt interessada per la documentació pedagògica a traves de la fotografia, s’ha format en aquest ambit amb professionals com Alfredo Hoyuelos i Meritxell Bonàs

Ha treballat durant uns anys al CEIP El Martinet inicialment com a acompanyat de migdies a l’escola i també com a mestra. El CEIP Martinet és un referent molt important en la seva trajectòria personal i professional

L’Ana és la mestra i coordinadora de l’Escola Bressol.

La Loli Fuentes, nascuda a Barcelona l’any 1985,  és Tècnica Superior en Educació Infantil i forma part de l’equip educatiu des de la inauguració de l’Escola Bressol El Molí durant el curs 2011-12.

Té formació complementaria en “expressió plàstica”, “conte contes”; “psicomotricitat infantil” i “massatge infantil” entre d’altres.

La Loli és educadora de referència a l’Escola Beassol.

La Mimi Sánchez, nascuda a Barcelona l’any 1994, és graduada en Educació Infantil per la UAB.

Molt interessada en les diferents dimensions expressives dels infants, ha realitzat el Diploma d’Especialització Universitària en Intervenció en Teràpia Psicomotriu per la URL Blanquerna i actualment cursa el màster en Artteràpia que ofereix l’Institut Superior d’Estudis de Psicologia.

La Mimi és educadora de referència a l’Escola Bressol.

La Sonia López, va néixer a Barcelona l’any 1973, és diplomada en Educació Social per la UAB de Barcelona, Educadora de Massatge Infantil per l’Associació Espanyola de Massatge Infantil,  Formadora d’Adults en cursos d’educació infantil al Projecte Educatiu La Caseta.

S’ha especialitzat en educació infantil i família i participa com a educadora en projectes educatius d’innovació pedagògica en primera infància des de fa més de 10 anys .

Cerca ajudar a construir nous models on s’acompanyi des del respecte pel temps d’aprenentatge de cada infant, pels seus desitjos i necessitats; models participats per les famílies des d’una mirada sistèmica i models on els educadors i les educadores  acompanyin els infants garantint un ambient harmoniós que faciliti el desenvolupament dels seus processos espontanis.

A l’escola acompanya i assessora pedagògicament a l’equip educatiu.

El Juanpy va néixer a l’Argentina al 1980. Va cursar el batxillerat artístic amb formació completaria de circ. i teatre. Va arribar a Barcelona al 2009 aquí va estudiar teatre, ioga i diferents disciplines de teràpies de creixement personal. En espai lúdic va fer la formació de gestalt infantil. Ha fet el curs d’introducció a la pedagogia sistèmica i entre altres el de acompanyament a la sexualitat infantil.

El Juanpy esta vinculat al Molí des de fa 4 anys. Primer com a voluntari i ara fa dos anys que ens acompanya durant els migdies a l’escola.