Les famílies

L’Escola Bressol El Molí és una escoleta que entén les famílies com a persones integrants i actives en el projecte. En ser una escoleta petita, amb un màxim de 27 places,  la relació amb les famílies és molt propera i fluïda.

Abans de començar el curs, al mes de juliol, es farà una reunió de grup amb totes les families noves. Al setembre acada família farà una reunió individual amb l’equip educatiu per tal de poder compartir tot allò que creu que pot ajudar a que el seu fill o filla es senti més acollit, i tot allò que creu que és important que l’equip d’educadores sàpiga

El procés d’adaptació l’entenem com un període flexible i obert que es pot adaptar a les necessitats de cada infant i família per tal d’afavorir al màxim la seva incorporació a l’escola. Possibilitem un procés que generi  la seguretat i confiança necessàries per tal de poder viure’l de forma seguritzant  i enriquidora. I en aquest procés ja necessitem de la implicació i participació de la família.

L’Escola Bressol El Molí de Les Planes és una escola molt petita que permet que sigui fàcil que tots els dies pugui haver-hi comunicació directa amb les famílies, a més,  proposem reunions de seguiment familiar personalitzades per posar en comú i compartir l’evolució dels infants  i la vivència participativa com a família.

Al llarg del curs desenvolupem diferents trobades familiars per a compartir l’evolució del projecte i també per poder posar en comú i dialogar sobre qüestions que tinguin a veure amb la cura i acompanyament dels infants en general.

A l’escola Bressol El Molí entenem que quan les famílies estan molt implicades hi ha més creixement de tots, i això és un regal pels nens i nenes.