Un dia al Molí

El dia pot començar a les 8:00 h del matí  amb el Servei d’Acollida Matinal, de 8 a 9 h, per aquelles famílies que ho necessitin. Aquest servei s’oferirà sempre que hi hagi un mínim de famílies que demanin aquest servei.

En aquest horari, les educadores que acompanyen als vostres fills/es els hi donaran l’esmorzar que hagueu portat de casa i els atendran tot allò que necessitin. Els podran acollir, cuidar i començar a construir el vincle que necessitem per sentir-nos segurs i preparats per explorar el món que ens envolta.

De 9:00 a 10:00 es el temps per acollir als infants i les seves famílies mentre van arribant a l’escola.

Les famílies arriben a l’escola i acompanyen als seus fills i filles durant el temps que necessitin. Un temps compartit, amorós, cuidat… on cada família va trobant la manera d’anar situant-se en l’espai i acompanyar al seu fill o filla.

De 10:00 a 12:00 temps de joc pels espais oberts i de lliure circulació

A l’escola hi han tres espais disponibles durant tot el mati: el jardí, l’espai motriu i l’estança. A cadascun dels espai hi han propostes de joc amb materials diferents on l’infant pot jugar de manera lliure i dedicant el temps que necessiti.

Sentim que és molt important que l’infant pugui moure’s amb llibertat, escoltant el seu desig i pugui canviar d’acció sempre que ho necessiti…

Cuidant que cada infant pugui fer aquesta escolta dels seus desitjos, permetem que facin experiències integradores que els ajuden a estar connectats amb la seva essència. La mirada de l’adult està posada en que cada nen pugui fer el seu camí al seu ritme, valorant el regal de cada manera de ser.

L’espai motriu va canviant setmanalment, de manera que la sala psicomotriu es va adaptant a cada moment del curs i a les necessitats dels infants. En aquests espai i a partir del mes de gener es faran els escenaris d’acció, una proposta de joc amb un material concret (farina, caixes de cartro, teles, paper, fang…)

De 12:00 a 15:00 el temps per dinar i descansar.

Després de dinar es prepararà tot per què els nens i nenes puguin gaudir d’una estona necessària de descans. Tots els nens i nenes que ho necessitin, podran dormir tranquil•lament.

De 14.30 a 15h és el temps per retrobar-se. Les famílies van arribant i mentre un aneu retrobant podreu parlar amb els educadors i compartir com ha anat el dia.

De 15:00 a 17:00 h oferim activitats complementàries per els infants i les seves famílies.