Portes Obertes curs 2024-25

Les portes Obertes del curs 2024-25 seran:

. El dissabte 13 d’abril a les 10.30

. El dilluns 22 d’abril a les 16h

A la trobada l’Equip Educatiu presentarà el Projecte a través d’un vídeo amb el que podreu apropar-vos al dia a dia a l’escola. Es farà una visita pels espais de l’escola i hi haurà un temps de grup per acollir dubtes, preguntes, inquietuds… La trobada segueix una temporalitat. Preguem puntualitat. Confirmeu la vostra assistència al correu: escoletaelmoli@doblevia.coop. Us hi esperem!.

Recordeu: Aquesta reunió està pensada per venir sense infants, en cas de venir amb una criatura lactant us recomanem que vingueu dues adultes per poder acompanyar a la criatura si està inquieta, plorant… en un altre espai i l’altre adulta pugui seguir les portes obertes. En cas que només pugueu venir una adulta, si la criatura ho necessita, podreu anar a l’altre espai i retornar a les portes obertes quan estigui tranquil.la.

Gràcies